Paradise Lost - Host

Jópár évvel ezelőtt a nyíregyházi MCD lemezboltban vásároltam kb. 500 forintért a Paradise Lost - So Much Is Lost valamint Permanent Solution maxit/ep-t, amik a Host albumuk csatolmányai voltak.

Csakis a Draconian Times és a One Secondos rajongásom, valamint a főiskolás időkhöz mért alacsony ár volt az ihletadó a vételezésre, amit természetesen később nem is bántam meg.

Mivel én nem voltam soha Depeche Mode rajongó, ezért hidegen hagyott bármiféle szarozás vagy becsmérlés a nagylemezüket illetően. Ezen a két kis kiadványon ennek ellenére mégjobban elektronizálódtak a számok, lévén remixek garmadájáról van szó. A Permanent Solution első négy dala a címadó újraértelmezésekből állt, a maradék pedig a Host három dalának élő felvételét takarták. Ennyi idő távlatából úgy rémlik már elsőre megfogtak ezek a minimál hangszerelésű édesbús rövid dalok, mindegyikben volt valami ölelnivaló Holmes-os dallam és talán itt kezdődött el igazán a Hetfield-es hangszín elmélyélülése is, ha túl nagyot nem tévedek. A lényeg az, hogy miután véremmé vált ez a három szám, letöltöttem a teljes Host albumot és klinikai hangzásban élveztem tovább kedvenc számaimat. Időközben egy kedves lánnyal is összeismerkedtem akit szintén megigéztek ezek a könnyen befogadható nóták. A lány azóta messze él és idén találkoztunk volna ismét hosszú idő után. Jó ötletnek tűnt, hogy megajándékozom ezzel a lemezzel (természetesen eredetiben immár), így meg is rendeltem rögvest még időben, hogy a találkozón majd átadhassam neki. Nyilván a rendelés jó két hónapot csúszott így maradt nekem egy Host lemez, amit nem is bánok, hisz valamikor úgyis megvettem volna. Az ára is csak 1900 forint volt, úgyhogy mégis van happy end. Jó tíz évvel az album megjelenése után jöttem csak rá arra, amikor fizikailag is a kezemben tartottam a cd-t, hogy talán még egy momentum is közrejátszott abban, hogy a szívemhez nőtt ez az album. Ez pedig nem más, mint ez a mélykék, rideg színvilág, ami egyértelműen a Demanufacture album tudatalatti receptorát birizgálta eddig elrejtve előlem. Host, be my guest.

Nowhere/Catastrophe szólj hozzá
Címkék: lost paradise host

A bejegyzés trackback címe:

https://lepkegyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr551527853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása